Αν ξυπνήσεις,(το κόμμα εδώ) μονομιάς θάρθει ανάποδα ο ντουνιάς!

ΑΓΑΠΩ μεν, ΑΜΑΡΤΑΝΩ δε ©

 

                       Τελικά γιατί είναι ΤΟΣΟ, ΜΑ ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ δύσκολο πράγμα η ΑΓΑΠΗ ???!!!

Γιατί είναι τόσο δύσκολο ν’ αγγίζεις κάποιον και μάλιστα αν αυτός ο κάποιος είναι Ο άνθρωπος σου! Ο φίλος σου, ο κολλητός σου, ο σύντροφος σου, ο αδερφός σου, το παιδί σου, ο γονιός σου !!!

  • Γιατί θεωρείς ότι αγάπη είναι… μόνο να αισθάνεσαι καλά με ‘μένα, που συμβαίνει όταν και μόνο όταν, ΔΕΝ σου χαλάω το χατίρι, μολονότι κάποιες φορές γνωρίζω ότι είναι επιζήμιο για σένα που το ζητάς.
  • Γιατί θεωρείς ότι αγάπη είναι… να σ’ ακολουθώ δέσμιος κι όχι να βαδίζω πλάι σου ελεύθερος.
  • Γιατί θεωρείς ότι αγάπη είναι… να βοηθήσω στην εκπλήρωση του ονείρου σου ακόμα κι
    όταν αυτό σημαίνει να θυσιάσω (=θανατώσω) στο βωμό της βοήθειας, τ’ όνειρο μου.
  • Γιατί θεωρείς ότι αγάπη είναι… ήπιοι τόνοι, flat στο equalizer.
  • Γιατί θεωρείς ότι αγάπη είναι… έλλειψη παρατήρησης (άλλο παρατηρώ, άλλο μαλώνω), έλλειψη νουθεσίας (άλλο νου θέτω, άλλο επιπλήττω), έλλειψη αυστηρότητας (άλλο αυστηρότητα, άλλο σκληρότητα).
  • Γιατί θεωρείς ότι αγάπη είναι… να με ‘’γλύφεις’’ όταν απαιτείς πράγματα, αλλά όποτε δεν σου τα δίνω, να με φτύνεις με πηχτές ροχάλες στα μούτρα και να σφηνώνει στο μυαλό σου η σκέψη «όχι? καλαά! σε φτιάξω ‘γώ»!!!
  • Γιατί θεωρείς ότι αγάπη είναι… του λόγου μου να σε σέβομαι, να σε τιμώ και εκτιμώ, να σε κατανοώ, να συμπάσχω μαζί σου στις χαρές και στις λύπες, να μοιράζομαι μαζί σου τους λογισμούς και προβληματισμούς σου, αλλά χωρίς την αντιμεταθετική ιδιότητα!!!
  • Γιατί θεωρείς ότι αγάπη είναι… να μην σ’ εμποδίζω όταν βαδίζεις στην αυτοκαταστροφή σου, αλλά ν’ αυτοκαταστραφώ κι εγώ παρέα μαζί σου.
  • Γιατί θεωρείς ότι αγάπη είναι… να σ’ αφήνω να βαδίζεις στο γκρεμό μέχρι του σημείου να σ’ αφήσω να πέσεις, αλλά να ΠΡΕΠΕΙ να σε σώσω πριν γίνεις αλοιφή!!!
    Ποιος σου ‘πε ότι είμαι κλώνος του Superman!
  • Γιατί θεωρείς ότι αγάπη είναι… να εγκρίνω και να επικροτώ τα μυαλά σου στα κάγκελα, όταν συμφωνείς μαζί μου, ότι το μυαλό πρέπει να μένει μέσα στο κρανίο και να λειτουργεί σωστά!
  • Γιατί θεωρείς ότι αγάπη είναι… να μην σε ελέγχω, να έχεις ελευθερία, όταν όπως εσύ την εννοείς, είναι ελευθεριότητα! Να σ’ αφήνω αλάνι εκεί όπου πρέπει να πειθαρχείς, όπως π.χ. στις οδηγίες του ιατρού, του προπονητή, του δασκάλου και να σου επιτρέπω να ερμηνεύεις κατά το δοκούν τις ‘’οδηγίες χρήσεως’’ που σου παρέχονται.
  • Γιατί θεωρείς ότι αγάπη είναι… να προνοώ και να σκέφτομαι και να νοιάζομαι και να φροντίζω και να αγωνιώ για σένα ΑΝΤ’ ΕΣΟΥ !!!
  • Γιατί θεωρείς ότι αγάπη είναι… να παίρνεις όσα είναι και τα θέλω σου, συν κάποια μπόνους;
  • Γιατί θεωρείς ότι αγάπη είναι… να σε ενθαρρύνω στους στόχους σου αλλά ταυτόχρονα να μην σε ‘’αποθαρρύνω’’ θυμίζοντας σου ότι οι στόχοι δεν επιτυγχάνονται από μόνοι τους ενόσω εσύ είσαι… 3 λαλούν, 2 χορεύουν!!!
  • Γιατί θεωρείς ότι αγάπη είναι… ουχί δια κόποις αρετάς κέκτησθε, αλλά μετά σχόλης ζην.
  • Γιατί θεωρείς ότι αγάπη είναι… το ταυτόσημο της ύπαρξης σου και της ανυπαρξίας μου;
  • Γιατί θεωρείς ότι αγάπη είναι… να σου χαρίζουν, αλλά εσύ ν’ ανταλλάσεις;
  • Γιατί θεωρείς ότι αγάπη είναι… ενώ παίρνεις με το τσουβάλι, να δίνεις με το σταγονόμετρο ή και καθόλου!
  • Γιατί θεωρείς ότι αγάπη είναι… να σου επιτρέπω να μου φέρεσαι όπως σου γουστάρει και να ‘χει καλώς για μένα, αλλά όχι  το αντίστροφο;;;
  • Γιατί θεωρείς ότι αγάπη είναι… το σημαντικό σου να είναι και σημαντικό μου, αλλά όχι και το αντίθετο? Το σημαντικό σου άμεσο, το σημαντικό μου να τ’ αφήσω γι αργότερα?
  • Γιατί θεωρείς ότι αγάπη είναι… είτε με υλικά μέτρα και σταθμά με ζυγίζεις, είτε με ψυχικά πνευματικά, η ζυγαριά να με δείχνει πάντα λιπόβαρο?
  • Γιατί θεωρείς ότι αγάπη είναι… είναι ν’ απαγγέλεις ποιήματα γι αυτήν, αλλά να μην πράττεις ούτ’ έναν στίχο?
  • Γιατί θεωρείς ότι αγάπη είναι… υποχρέωση και επιβολή των άλλων να σου αγγίζουν την καρδιά και την ψυχή, αλλά για σένα δικαίωμα κι επιλογή!!!
  • Γιατί θεωρείς ότι αγάπη είναι… -και πολύ σωστά, το «άγαν αφάω». Μόνο που σήμερα το λέμε «βαστάω γερά» ή σε ιδιαίτερες στιγμές «κάτσε κάτω απ’ την μπάρα! ΚΑΤΣΕΕΕ!!!».
    Μα πάντα να ‘σαι ΕΣΥ ο βασταζόμενος. Μα πάντα να ‘σαι ΕΣΥ η μπάρα!
  • Γιατί θεωρείς ότι αγάπη είναι… να λέει το στομάχι ‘’το φαγητό είναι δικό μου’’, η καρδιά ‘’το αίμα είναι δικό μου’’, τα πνευμόνια ‘’ο αέρας είναι δικός μας’’, ο εγκέφαλος ‘’εγώ είμαι πάνω απ’ όλους σας’’ και το παχύ έντερο –ΧΑ!!! να λέει ’τα σκατά είναι ΔΙΚΑ ΣΑΣ’’.
  • Γιατί θεωρείς ότι αγάπη είναι… να μειδιάς συγκαταβατικά, ίσως και ειρωνικά, απορώντας που στην ευχή τα βλέπω όλα αυτά!!!

Τελικά γιατί είναι ΤΟΣΟ, ΜΑ ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ δύσκολο πράγμα η ΑΓΑΠΗ ???!!!

Μήπως γιατί… όταν ‘’αγγίζεις υπερβολικά” χάνεις το ‘’ΕΓΩ’’ σου με ΟΛΑ τα  Δ Ι Κ Α ΤΟΥ;

Μήπως γιατί… όχι μόνο θα χωθείς στο μυαλό του άλλου και θα δεις τα πράγματα όπως τα βλέπει εκείνος –ήδη σχεδόν ακατόρθωτο- αλλά θα χωθείς στην ΨΥΧΗ του την ίδια και θα βιώσεις αυτό που βιώνει εκείνος θα ΝΟΙΩΣΕΙΣ την ζέση και θέρμη, το ψύχος και τον παγετό του άλλου, το φως και το σκοτάδι του;;;

Μήπως γιατί… το «άγαν αφάω» εγγενώς καταστρατηγεί τον κανόνα «ΜΗΔΕΝ ΑΓΑΝ»;;;

 (…και ήρθε το νοίκι και η ΔΕΗ και η δόση για το Ninja και η δόση του Laptop και η δόση για το φροντιστήριο και η δόση της έκτακτης παπαριάς του κυβερνητικού καφενείου -γι αυτά ντε που φάγαμε μαζί- και η δόση για τον δικηγόρο και η δόση για τον νταή μου και η δόση για την fragile-νια μου και… και… και… ΟΥΦ! (Έτσι και πετύχω τον υπερδιαστασιακό χαρτογιακά που με πέταξε σε λάθος πλανήτη σε λάθος χιλιετηρίδα θα τόνε σκίσω τον πούστη!!!)

Μήπως γιατί… μπερδεύεις τον ΕΓΩ-ΙΣΜΟ με την ΑΤΟΜ-ΙΚΟΤΗΤΑ;;; Αφού ο ΕΓΩΙΣΜΟΣ είναι  σημαντικός, ενώ η ΑΤΟΜΙΚΟΤΗΤΑ ιδιαίτερη;;;

ΣΗΜ.  Δοκίμασε να σηκώσεις και να μεταφέρεις ένα σακί τσιμέντο. Ε; Κουραστικό δεν είναι; Μετά απ’ αυτήν την άσκηση αναρωτήσου γιατί δεν νοιώθεις την παραμικρή δυσφορία κουβαλώντας τα 80 ή 100 ή 150 κιλά σου. Ούτε που τ’ αντιλαμβάνεσαι! Επίσης, έστω τα 10 παραπανίσια κιλά σου που τώρα καθόλου δεν σ’ ενοχλούν, αφαίρεσε τα από πάνω σου και κουβάλα τα. Ωχ! Ξαφνικά είναι κουραστικά! Πάνω από μερικά λεπτά της ώρας δεν αντέχεις, ενώ πριν τα κουβαλούσες όλη μέρα, κάθε μέρα άνετα!!! ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΕΡΟΣ (και όχι ‘’λαμβάνει χώρα’’)* ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΣΟΥ ΘΩΡΑΚΙΣΗ !!! (Δεν κατάλαβα που κολλάει αυτή η σημείωση. Τέσπα!)

*‘’λαμβάνει χώρα’’: Πόσος καιρός πάει που θέλω να το πω! Μια τερατώδης αρλούμπα στη σύγχρονη νεοελληνική λογοτεχνία ως δάνειο του αγγλικού ‘’take place’’. Place ρε μ… ην πω τίποτα, σημαίνει μέρος, όχι χώρα –πως λέμε Ελλαδιστάν; Say the password re!
I am M – A – LA – KAS.
Να ‘στε καλά ρε Α.Μ.Α.Ν. Θεϊκό το κομμάτι σας, ΘΕΪΚΟ!!!!!!!

Τελικά η ζωή είναι ΑΜΕΙΛΙΚΤΗ. NO MERCY! Όπως το «ό,τι σπέρνεις θερίζεις». Θα με πεις «και πως ρε μαλάκα θα θερίσεις κάτι άλλο από αυτό πού έσπειρες?». ΝΑΙ. Σωστά τα λες, δεν διαφωνώ. Και φυσικά δεν με φταίει και κανένας άλλος παρά μόνον ο εαυτός μου, όταν έσπερνα… έτσι, στο κουτουρού! Και χωρίς (σοβαρή) φροντίδα παρακαλώ! Παρατημένη η σπορά στην τύχη της! Το «άγαν» στη διάσταση των πραγματικών αριθμών και το «αφάω» στη διάσταση των φανταστικών! Μιγαδικό προϊόν! Μούλικο δηλαδή!

Α! ρε Μηλιώκα Γιάννη! Ήταν ανάγκη κι εσύ να γράψεις το «άνδρα μου πάει»???
Κι εγώ να τ’ ακούσω? ΠΙ-ΚΡΑ
ΑΑαααα ! ! ! ! !

Τα κεφάλια μέσα. Δουλεία με υπερωρίες και ίσως στο καπάκι δεύτερη δουλεία και όσο αντέξουμε!
Τι ήθελα?
Parental properties? Χα! Όπως αρέσκομαι αρεσκόμουν να νουθετώ τα παιδιά μου «σκέψου πριν πράξεις», ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΑ ΚΙ ΕΓΩ ΟΤΑΝ ΕΣΠΕΡΝΑ!!! Φοβού τα τέκνα και δώρα φέροντα!

Απλά ξεσπάω γιατί θα σκάσω! Γνωρίζω και συνειδητοποιώ πια, ότι όταν ο άνθρωπος είναι ανώριμος και αμαθής και ηλίθιος, πολλά δεινά τον περιμένουν. Ποτέ δεν είναι αργά θα πει κάποιος. Ναι! Αλλά μπορεί να μην έχει απομείνει πια χρόνος!!! Εξάλλου φίλτατε Μηλιώκα, ναι μεν είναι έτσι όπως τα λες, αλλά ΓΙΑΤΙ? Αν εν αγνοία μας διαπράξαμε ΣΟΒΑΡΑ λάθη στην ανατροφή των παιδιών μας, ποιόν πρέπει να κατηγορήσουμε? ΕΜΑΣ φίλε, ΕΜΑΣ!!! Τα λάθη πληρώνονται. Όχι ως τιμωρία, αλλά ως συνέπεια. Η ζωή ως φαινόμενο δεν ανταμείβει, ούτε καταδικάζει. Στη ζωή υπάρχουν ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ!!! Τόσο απλό είναι το πράγμα. Όλα τα υπόλοιπα είναι νοητικές ανθρωποκατασκευές!

Κάνοντας όμως χρήση του ναρκωτικού της ψυχής, την ελπίδα έχω την παραίσθηση ότι η ζωή κατ’ εξοχήν είναι χαοτικό φαινόμενο. Συνεπώς απρόβλεπτη. Και τώρα που πέρασε η επίδραση, για να γίνει απρόβλεπτη πρέπει η αρχική συνθήκη ν’ αλλάξει έστω και κατ’ ελάχιστον. Κοινώς, πάρτο αλλιώς! ΠΟΙΟ??? ΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ???
Απόφθεγμα Μυθάωνος: «Ανάγκη είναι αυτό, που χωρίς αυτό πεθαίνεις».
Ισοδυνάμως: «Ανάγκη είναι αυτό, που χωρίς αυτό ΕΙΣΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ !»
Ανάγκη είναι ΚΑΙ αυτό που εσύ ΒΑΦΤΙΖΕΙΣ ανάγκη. Μέγα το μυστήριον της βαπτίσεως!!!
Δέσμευση-> Δέσμιος -> Δεσμά -> Χειροπέδες <=> Αιχμαλωσία. Όταν είναι και ΑΥΤΟΒΟΥΛΗ ε?
Παρακαλώ, ένας-ένας, στη σειρά, μην στριμώχνεστε, όλοι προλαβαίνετε να μουντζώσετε! Αι πτύελοι απαγορεύονται.

Έχει η ζωή καθ’ εαυτή ως φαινόμενο νόημα? Η ίδια η λέξη νόημα δηλώνει ότι είναι προϊόν του νοός! Άρα ο νους νοηματοδοτεί  ή όχι τη ζωή. Αν παρ’ όλα αυτά πρέπει ντε και καλά να ορισθεί το νόημα της ζωής, προσωπική άποψη και όχι πιστεύω είναι ότι το νόημα βρίσκεται στην ΟΥΣΙΑ!!! Γι αυτόν τον έναν και μοναδικό λόγο προσωπικά… ΠΑΡΑΙΤΟΥΜΑΙ! Και το απόφθεγμα «οι αγωνιστές είναι οι πιο κουρασμένοι, οι κουρασμένοι είναι ήδη τελειωμένοι», με βρίσκει απολύτως σύμφωνο. ΝΑΙ, είμαι ΗΔΗ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΟΣ!

ΜΙΑ ΖΩΗ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΧΩΡΙΣ ΟΥΣΙΑ. Μα έχεις τα παιδιά σου, με σκουντάς κάποιος! Μειδιών λέγω σε ότι τα παιδιά μου αποτελούν την ΠΕΡΙ-ουσία μου. Η περίμετρος της ουσίας μου, την οποία ουσία απλά ποτέ δεν είχα στη ζωή μου. «δεν είχα ουσία»??? ΛΑΘΟΣ!!! Δεν ΗΜΟΥΝ ο ίδιος ουσία είναι το σωστό! ΑΝΟΥΣΙΟΣ. Μπλιάχχχ! Τρώγετε το ανούσιο? Άντε μια, άντε δυο, άντε τρεις. Μετά … μετά απλά ΔΕΝ ΤΡΩΓΕΤΑΙ βρε αδερφέ!

Αφού με κοιτάω στον καθρέφτη και σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής μου μόνο αποτυχίες διαπιστώνω. Κάθε επιλογή σου, κάθε πράξη σου, κάθε συμπεριφορά σου αργά ή γρήγορα θα έχει τις συνέπειες της. ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΙΩΤΙΚΟ? Όταν αποφάσισα να είμαι πατέρας(σύζυγος-σύντροφος ποτέ δεν το κατάφερα μη ων ανήρ ποτέ), ήμουν τόσο ανώριμος, τόσο ηλίθιος να πιστέψω(απαγορευμένη πια λέξη, ή ξέρεις ή δεν ξέρεις) ότι σ’ ένα προέφηβο και έφηβο μπορείς να επιτρέψεις να δοκιμάσει το «άσε με ξέρω ‘γώ τι κάνω»!!! Να του αφήσεις ζωτικό χώρο. Να δοκιμάσει το τρίπτυχο «ελευθερία-ευθύνες-συνέπιες». Να είσαι και φίλος του. Μόνο που αυτό το «και», έκαναν πως ΔΕΝ τ’ άκουσαν. Να λοιπόν που δεν άργησε η συνέπεια, πάνω στην ώρα της ήρθε. Να σε προσφωνεί αγαπησιάρικα (ναι, αγαπησιάρικα) «μπιφτέκι», «ρε μαλάκα», «σκυλομούρη» και άλλα τέτοια κοσμητικά. Φίλος κολλητός δηλαδή, σαν αυτούς τους λεβέντες με τους οποίους συγχρωτίζεται,  συλλέγοντας αρετές εφόδια ικανότητες και δεξιότητες για το μέλλον του. Το «πατέρας» το κάναμε γαργάρα και το φτύσαμε. Και φυσικά δεν περιμένεις από ένα παιδάκι ή έναν έφηβο να καταλάβει την περιβόητη, αλλά και ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΗ ερώτηση που απευθύνουν οι γονείς στα παιδιά τους. «Για ποιόν πηδιέμαι όλη μέρα στη δουλειά και για ποιόν στερώ από τον εαυτό μου και κάνω το σκατό μου παξιμάδι και το τρώω?«. (Ναι εντάξει. Το αντελήφθην. Μυρίζει σταβλίλα αμνοστασίου αυτή η διατύπωση. I know). Ούτε φυσικά περιμένεις να διακρίνουν την διαφορά του «ξέρω» από του «βιώνω». Τα βιώματα σου πάνω από όλα τους μεταφέρεις, αλλά δυστυχώς αυτό για τα παιδιά αποτελεί μια απλή πληροφορία εντασσόμενη στο «ξέρω» και όχι στο “βιώνω”. Όμως ένα χαραμοφάικο των 20+ ετών θα ‘πρεπε να αναρωτηθεί κάποια στιγμή. Να δει στο YouTube ξανά και ξανά και ξανά και ξανά και ξανά και ξανά και ξανά το «άντρα μου πάει» του Μηλιώκα. Κι εσύ νεραϊδούλα μου γιατί δεν πήγες να ζήσεις με τον μπαμπά σου όταν σου ετοιμάσανε την βαλίτσα σου γι αυτόν ακριβώς το σκοπό? Τότε που κι ένας ελέφαντας θα ένοιωθε κόμπλεξ για την προβοσκίδα του αν έβλεπε το μέγεθος της γλώσσας σου. Ε? Τι? Πως? Ποιος ήρθε?

Μήπως γιατί όλα τ’ απαξιωμένα από σένα αγαθά που θα παραθέσω παρακάτω θα σου λείπανε ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ??!!! ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ απ’ ότι ο μπαμπάκας σου??? Αγάπες και πράσιν’ άλογα!!!! Τσς!

Και την έχουν έτοιμη, ΕΤΟΙΜΗ την απάντηση που σου πετάνε «εγώ χρειαζόμουν εσένα κι όχι την προσφερθείσα αφθονία, όπως φαγητό, θέρμανση, ηλεκτρικό και ρούχα και υποδήματα και φροντιστήρια και χαρτζιλίκια και στέγη και και… . Που για να μου τα προσφέρεις απουσίαζες από το σπίτι και μου έλλειπες.»  Όκεϋ! Εντάξει καμάρια μου. Ποτέ δεν είναι αργά και νέοι είστε, άρα χρόνο έχετε. Ξεκινήστε άμεσα να στερήστε αυτά που σας προσφέρθηκαν. Ζήστε με μπαλωμένα ρούχα αδιαφορώντας για τον χλευασμό των «φίλων» σας και με τρύπια παπούτσια. Ζήστε με ξερό ψωμί ελιές και κρεμμύδι (ακόμα θυμάμαι την φέτα ψωμιού που έτρωγε η συμμαθήτρια μου Ουρανία, αλειμμένη με Μερέντα απορώντας με γουρλωμένα μάτια τι είναι αυτή η υγρή σοκολάτα, όντας μόλις έξη ετών τότε!!!). Ζήστε τους χειμώνες χωρίς θέρμανση. Air Condition ???  Τι ‘ναι αυτό? Ζήστε χωρίς κινητό χωρίς κομπιούτερ χωρίς καφετέρια. Ζήστε δουλεύοντας! από τα εφηβικά σας (μην πω παιδικά) χρόνια και φυσικά στο ΝΥΧΤΕΡΙΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΙΣΤΟΥΧΟΙ!

Παρατηρήστε λίγο πως συμπεριφέρεται στη φύση μακριά από ανθρώπινες επιδράσεις το θηλαστικό γονιός! Δεν αφήνει τα μικρά του να πάει για την ανεύρεση τροφής? Τα μικρά όσο λείπει ο γονιός από τη φωλιά, δεν βιώνουν άγχος και ανασφάλεια και φόβο? Αυτό σημαίνει ότι ο γονιός θηλαστικό δεν αγαπάει τα μικρά του? Για ποιόν πάει για κυνήγι? Και γιατί όταν μεγαλώσουν λίγο τα παιδεύει και τα ταλαιπωρεί χωρίς έλεος μαζί του να μάθουν να βρίσκουν τροφή, να μάθουν τους εχθρούς τους να γνωρίσουν τους κινδύνους της ζωής? Επειδή δεν τα’ αγαπάει ή ακριβώς επειδή Τ’ ΑΓΑΠΑΕΙ!!! Αν η φύση σε επίπεδο ενστίκτου και μόνο, καταφέρνει και λειτουργεί, εμείς ως έλλογα όντα δεν πρέπει να επιτυγχάνουμε το ελάχιστο της φύσης τουλάχιστον??? Εμείς σαν γονείς και σεις σαν παιδιά? Ποιά η συμπεριφορά των παιδιών προς τους γονείς εκεί έξω στην φύση? Πάντως όχι αχαριστία και μομφές για τα ψυχολογικά τους!

ΣΥΝΕΧΙΖΩ. ΤΟΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΣΑΣ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΠΙΑ ΟΛΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΣΑΣ. ΝΑ ΣΑΣ ΕΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΤΟΥΣ. ΝΑ ΣΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ ΓΝΗΣΙΟ ΑΤΟΦΙΟ ΤΡΟΠΟ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΡΟΗΣ!  ΔΙΟΤΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΠΡΟΣΕΦΕΡΑΝ ΣΤΕΡΩΝΤΑΣ ΤΟΣΑ ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ, ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΣΑΣ. ΑΠΟ  Β Ι Τ Σ Ι Ο  ΡΕ, ΑΠΟ ΜΑΖΟΧΙΣΤΙΚΟ ΒΙΤΣΙΟ ΤΑ ΕΚΑΝΑΝ. ΒΙΤΣΙΟΖΟΙ ΑΝΩΜΑΛΟΙ ΚΑΙ ΔΙΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟΙ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΑ ΗΣΑΝ!!!

ΑΝΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩ!!!  Κ Α Ν Τ Ε  ΤΟ !!!!!!!!   ΕΧΕΤΕ ΤΟΥΣ ΜΕΖΕΔΕΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ???? ΛΟΓΙΑ. ΛΟΓΙΑ.

Δεν προσδοκώ ΚΑΤΙ, δεν περιμένω ΚΑΤΙ! ( Ίσως να μου λείπει Β12 και μαγνήσιο). SO WHAT? Άντε και καλή και πολύ τύχη. Θα την χρειαστείτε επειγόντως, αν δεν έχετε πρώτα σπουδάσει το επάγγελμα γονιός σαν να σπουδάζατε ιατρός! Πάρτε το επιτέλους χαμπάρι ότι ιατρός και γονιός το ίδιο αντικείμενο έχουν. ΜΕ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙΣ !

Από τότε που γνωρίζω τη λαϊκή σοφία «ο καλός ο καπετάνιος στη φουρτούνα φαίνεται», είχα παράλληλα και την απορία ΤΙ είναι αυτό που κάνει έναν καπετάνιο καλό. Μίλησα με καπετάνιο. Δεν με βοήθησε. Κοιτάζω εμένα. Κοιτάζω τον μπατζανάκη μου. Έτος 2011μ.Χ. Η απορία μου έχει επιτέλους λυθεί! Σέβομαι και εκτιμώ ΠΙΑ (για φαντάσου!) τον μπατζανάκη μου υπερθετικά. Σαν οικογενειάρχης (=καπετάνιος της οικογένειας) και πατέρας… ΠΕΤΥΧΕ!!! Κοιτάζει τον εαυτό του στον καθρέφτη κι αυτός του νεύει το «όλα καλά!» με την γνωστή χειρονομία της μισής περιστροφής του καρπού με τις άκρες των δείκτη και αντίχειρα ν’ ακουμπάνε μεταξύ τους.

Ενώ ο δικός μου μού πετάει μέσα από τον καθρέφτη μια ξεγυρισμένη 3D μούντζα τόσο ρεαλιστική, που κάνω πέρα μην κολλήσει η παλάμη του στη μούρη μου. Και δεν το κάνει με μίσος ή απέχθεια. Νοιώθω το αίσθημα του για μένα. Είναι το «ε δεν τρώγεσαι βρε αδερφέ, δεν τρώγεσαι». Το επαξίως κερδισμένο έπαθλο μου! Τουλάχιστον παρηγορούμαι με την σκέψη ότι τόση πια αποτυχία στη ζωή μου, αποτελεί ΚΑΤΟΡΘΩΜΑ! Άρα κάτι κατάφερα κι εγώ! Δεν είμαι τίποτα. Παρηγοριά στον άρρωστο θα μου πείτε. ΚΑΙ αυτό το αντελήφθην.

Α! Είναι και ο φίλος ο δήμαρχος (παρατσούκλι). Ναι βέβαια. Λέει και το πιστεύει, ότι αυτή τη στιγμή να φύγει από τη ζωή, θα φύγει ευχαριστημένος. Αυτός ναι! ΑΔΥΝΑΤΩ ΝΑ ΠΩ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ. ΑΔΥΝΑΤΩ!

Άχθος αρούρης! Α ρε Όμηρε με την Ιλιάδα σου! Υπήρξε εποχή που «ήθελα» ανάμεσα στα τόσα άλλα, να μάθω (κι ακόμα επιθυμώ) να μάθω τα δικά σου ελληνικά Όμηρε μου αγαπημένε. Άχθος αρούρης! Μόνο που οι κινέζοι λένε «οι μεγάλες ψυχές έχουν ΘΕΛΗΣΗ, οι αδύναμες έχουν απλώς επιθυμίες». Ή προφήτης ή μάγος πρέπει να ήταν ο προκομμένος τότε στα 18 μου, που μου πέταξε στα μούτρα το «χαμένε, ε χαμένε, θα γίνεις ποτέ σου εσύ άνθρωπος? Ένας χαμένος είσαι». Όχι βέβαια ότι ο ίδιος ήταν άνθρωπος… Σημασία έχει ότι ΔΕΝ ΤΟ ΕΒΓΑΛΑ ΨΕΥΤΗ. Ααα! Όλα κι όλα. Εγώ τον σεβόμουν τον πατέρα μου! Γίνεται αυτόν που σέβεσαι και δει τον πατέρα, να τον βγάζεις ψεύτη? Α πα πα! Σας παρακαλώ δηλαδή!

Ευτυχώς που από ‘δω είμαι περαστικός. Ευτυχώς που κάποιο ζωτικό όργανο κάποια στιγμή θα σταματήσει να λειτουργεί και τότε και για μένα… «ΟΛΑ ΚΑΛΑ!»

Κι αν προλάβω και δω ότι τα παιδιά μου τελικά  Δ Ε Ν  ακολούθησαν το δικό μου μονοπάτι πατώντας στα χνάρια μου, ότι έγιναν χρήσιμοι άνθρωποι για τον εαυτό τους πρώτα, κι έπειτα για τους συνανθρώπους τους, τότε το «ΟΛΑ ΚΑΛΑ» θα είναι «ΟΛΑ ΑΡΙΣΤΑ« και θα μπορώ να συνάδω με τον φίλο δήμαρχο. Τότε μόνον!

ΕΛΕΗΜΟΝ ΚΑΙ ΛΥΤΡΩΤΗΣ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ, ΠΑΡΑ ΝΑ ΔΩ ΟΤΙ ΜΕ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ ΣΤΟ ΠΟΥΘΕΝΑ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ! ΤΟ  Μ Ο Ν Ο  ΠΙΑ ΠΟΥ ΜΕ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΙ ΚΑΙ ΛΥΝΕΙ ΤΑ ΓΟΝΑΤΑ!

Διότι αγάπες μου, ψυχές μου, ζωές μου, πνοές μου και καρδιές μου, ΕΧΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ . Αλλά σας το λέω εγώ ο ίδιος, να την βράσετε!!! Αφού ων μαλακοπίτουρας, δεν ήμουν πατέρας-καπετάνιος να σας ταξιδέψω στη ζωή, να σας την μάθω και προετοιμάσω για τη ΖΩΗ. Η Ψιττάλια όλη στα μούτρα μου!
ΟΜΩΣ, …..ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ (δεν ελπίζω), ΣΤΟ ΛΑΘΟΣ ΠΟΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙΤΕ ΔΙΑΠΡΑΞΑΤΕ ΕΝΩΠΙΟΝ ΜΟΥ. ΓΝΩΡΙΖΩ (δεν πιστευω) ΟΤΙ ΔΙΑΘΕΤΕΤΕ IQ, ΔΙΟΤΙ ΕΝ ΕΙΔΗ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟΥ ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΤΟ ΑΠΟΚΑΛΥΨΑΤΕ !!!   
MAKE USE OF IT για τ’ όνειρο σας ρε γαμώτο !!!


Θα ήταν μεγάλη απρέπεια δήθεν να ξεχάσω την πρώην συμβία μου. Ξέρεις καλή μου… δεν έχουν αλλάξει και πολλά. Στα βασικά, δεν άλλαξε σχεδόν τίποτα. Διαφωνώ μαζί σου όπως και τότε. Το δικό σου αν δεν γίνει χαλιέσαι. Το δικό μου δεν περνάει διότι ΔΕΝ είμεθα άνδρας να το (δι)αισθανθείς και σεβαστείς. –Ακόμα!!! Όμως σε νοιάζομαι όπως και τότε. Στις λεπτομέρειες, άλλαξαν σχεδόν όλα. Αλλά οι λεπτομέρειες κάνουν την διαφορά! Trust me! Με τόσους και τόσους αγώνες MotoGP που έχω δει, ναι οι λεπτομέρειες κάνουν την διαφορά του πρώτου από τον τελευταίο. Κάτι ακόμη! Επειδή πάντα μπέρδευες την θυσία με την αγάπη, να προσέχεις τον εαυτό σου. Να ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ για να έχεις για σένα και για τις δυο περιουσίες μας!

Είναι απίστευτο, δεν χωράει στο μυαλό μου η ΤΕΡΑΤΩΔΩΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ και ΕΚΚΩΦΑΝΤΙΚΟΥ ΘΟΡΥΒΟΥ κενή “ζωή” μου. Μια ατομική βόμβα, τόσο πάταγο δεν κάνει!!! Ούτε τόση ερήμωση αφήνει πίσω της!!!! Και μετά συλλογίζεσαι τα περί «ο πολεμιστής της ζωής» « ο δρόμος του πολεμιστή». Και πιο μετά μένεις με την απορία! Σ’ αυτό το ερημωμένο πεδίο και σ’ αυτή την ηλικία να θέσεις σκοπούς; Στόχους; ΟΝΕΙΡΕΥΤΕΙΣ; -σα ν’ ακούω ένα ανατριχιαστικό γέλιο από το υπερπέραν. Είσαι στη μέση του ΤΙΠΟΤΑ!!! Την ξέρω την απάντηση. Όλα βρίσκονται στο νου σου, θα μου πείτε εσείς οι πολεμιστές της ζωής. Έχετε μπερδέψει τις δυο πραγματικότητες, την έξω και την έσω. Η έξω είναι αυτή που είναι, η έσω είναι το μέρος της έξω όπως το αντιλαμβάνεσαι μέσα από τα νοητικά σου φίλτρα και εγκαθίσταται ως περιβάλλον εργασίας αλά Windows (άντε Linux για κάποιους) και αποτελεί πλέον την «πραγματικότητα σου» στην οποία άλλωστε και ζεις (την θυμάστε την πάλε ποτέ μαύρη MS-DOS πραγματικότητα)!!! Κάλλιστα αλλάζεις φίλτρα αλά photoshop και αφαιρείς την εικόνα του ερημωμένου τοπίου. Ε ΚΑΙ???  Έπαψε να υπάρχει? Είναι μια ΑΝΑΛΗΘΕΙΑ? Όχι δα. Θα μου επιστήσετε επίσης την προσοχή και στο να προσέχω τα λόγια μου διότι μεταφέρουν ενέργεια. Δηλαδή αν μια ατομική βόμβα την αποκαλέσω ατομικό 30φυλλο, έχει χάσει την καταστρεπτική της δύναμη? Και εν τέλει ασφαλώς και αληθεύει η φράση:

« Αν δεν έχεις σκοπό στόχους ΟΝΕΙΡΑ, ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΖΕΙΣ».

Τι λέω τόση ώρα ο μαλακοπίτουρας!

Επί του πιεστηρίου!

 

 Όπως και το παλληκάρι ο Σιμονσέλι, που έχασε τη ζωή του ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΖΟΥΣΕ Τ’ ΟΝΕΙΡΟ ΤΟΥ! Διότι όπως περιγράφω στην εικόνα (από την εποχή που αρεσκόμουν να νουθετώ τα παιδιά μου εγώ ο άνους, ναι μπορείτε να γελάσετε!), στη ζωή όντας ζωντανός ΜΕΤΕΙΧΕ! Χωρίς εγγυήσεις! Αυτό που κάνουν οι μαχητές. Ζουν την κάθε μέρα σαν να γνώριζαν ότι ήταν η τελευταία τους (300!). Αύριο? Ποιο αύριο! Ξέρεις αν θα υπάρξει? Σημασία έχει στην τελική, ότι ζούσε την ζωή του ως ο εαυτός του και όσο ήταν ζωντανός, ζούσε ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΟΥ! Τώρα που πέθανε, γι αυτόν ΤΙΠΟΤΑ ΠΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ!!! Τι σημασία έχει αγαπητέ Σιμονσέλι πόσο έζησες? Σημασία έχει ΠΩΣ έζησες!!! Να την βράσεις την ποσότητα αν δεν έχει ψήγμα ποιότητας. Ας έχεις ποιότητα κι ας είναι μια στάλα ποσότητα! Είτε κύπελλο είτε βυτίο η ζωή σου, ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΙΓΚΑ ΓΕΜΑΤΟ στο ραντεβού σου με τον θάνατο. Δείτε τα συγκλονιστικά που ειπώθηκαν από τους πατέρα και μάνα αυτού του αγωνιστή. Ο πατέρας: «Του δίδαξα να είναι μαχητής, να μην τα παρατά ποτέ. Δεν ξέρω αν αυτό ήταν καλό ή κακό. Την Κυριακή ήθελε να κερδίσει και ήξερε ότι μπορούσε να το κάνει καλά. Δεν ξέρω εάν έκανα καλά… Εάν ήταν σωστό… Εάν ήταν λάθος… ».       Η μητέρα: «Στη ζωή αν δεν κάνεις αυτό που θέλεις, το μετανιώνεις και σίγουρα δεν του συνέβη αυτό». Σιμόνε! Αδυνατώ με λόγια, αλλά με 58 ξερογκαζιές μαχηταρά μου για πάρτη σου και μ’ αυτό το μουσικό νέκταρ Orianthi PRS Lights of Manos @ NAMM 2006, σπονδή στο σημείο όπου ως όπλο έσπασες, σου απονέμω φόρο τιμής!

ΑΛΛΑ ΡΕ ΓΑΜΩ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΓΑΜΩ, ΚΑΝΕΙΣ Ο,ΤΙ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΞΕΡΕΙΣ Ο,ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΜΑΘΕΙ!!! ΟΥΔΕΙΣ ΜΟΥ ΕΜΑΘΕ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΩ! ΚΑΙ ΩΣ ΕΝΗΛΙΞ 18+ ΠΙΑ, ΔΕΝ ΦΡΟΝΤΙΣΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ. ΧΡΟΟΟΝΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΕΩΣ ΤΑ 48+. ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΜΗΛΙΩΚΑΣ, ΒΛΑΜΕΝΟ, ΚΟΘΩΝΙ, ΠΑΛΙΟΦΛΩΡΟΣ ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ ΗΜΟΥΝ! ΜΙΑ ΑΛΥΣΙΔΑ ΑΠΟΤΥΧΙΩΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΝΑ ΠΛΕΞΩ. ΨΕΜΜΑΤΑ!!! ΑΜΑΡΤΙΩΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ. ΔΕΝ  Α Ν Τ Ε Χ Ε Τ Α Ι ΤΟΣΗ ΑΜΑΡΤΙΑ!!!

ΑΧΘΟΣ ΑΡΟΥΡΗΣ! Που σημαίνει ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙΣ ΣΤΗ ΓΗ, ΠΑΡΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΒΑΡΟΣ ΓΙ ΑΥΤΗΝ ΠΕΡΠΕΤΩΝΤΑΣ ΠΑΝΩ ΤΗΣ!! ΚΑΙΡΟΣ ΓΙΑ ΛΑΧΑΝΑ ΚΑΙΡΟΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΠΟΥΛΙΑ! Ο ΚΑΙΡΟΣ ΜΟΥ ΠΙΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΡΑΔΙΚΙΑ! ΚΑΙ ΩΣ ΛΙΠΑΣΜΑ ΤΟΥΣ (αφού πρώτα θρέψω κάθε λογής και είδους σκουλήκι) ΘΑ ΕΠΙΔΕΙΞΩ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΙΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΑΝΤΖΑΔΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ!!!

Αλλά είπαμε. Έναν τελευταίο σκοπό. Minimum 2 years, maximum 4 years. Υπομονέισον!
(εκ του μένω ΚΑΤΩ από). Υπάρχει όμως και το Επιμονέισον! Ή τουλάχιστον, Αναμονέισον!

 

Και σ’ αυτό το σημείο… με την μουσική συντροφιά

της Amy Winehouse – Back to Black

των σαυροειδών SeikimaII – Stainless Night

των Whitesnake – Ain’t no love in the heart of the city

των γιαπωνέζων Ancient Myth – Seed

των καναδών Forgotten Tales – Far away

του Jimi Hendrix – All along the watchtower

των Cromok – I don’t belong here

της χαριτωμένης γιαπονεζούλας 17586063
με το The Sentinel.mp4 και το Mr. Crowleyのギターを弾いてみた.flv

της ανωνύμου με το X-Japan – Rusty Nail- もっぴ【弾いてみた.flv

της άααλλης χαριτωμένης Nikumanguitar – Can’t Beat Air Man.flv

και της εκπληκτικοτρομερής Orianthi στο PRS Lights of Manos @ NAMM 2006.flv (η σπονδη στον Simoncelli)

ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΖΟΥΝ (ή έζησαν γι άλλους) ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ, ΤΗΝ ΕΥΣΤΟΧΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΝ ΑΜΑΡΤΙΑ. Αν και κορίτσια τα τελευταία και συγγνώμη για την έκφραση, αλλά δένει, τις ξεμ@#^ιάζουν τις κιθάρες τους. Άντε φτάσε σ’ αυτό το επίπεδο χωρίς σκοπό. ΑΚΑΜΠΤΟ σκοπό!!! Χωρίς το «να κοιτάς εκεί που θέλεις να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς».

Κι εγώ «ήθελα» να γίνω Φυσικός με το μικρόβιο να μη λέει να ψοφήσει (ποιές αμαρτίες μου να πρωτοθυμηθώ στο Wuerzburg, αλλ’ όμως και τότε που ρώτησα τον καθηγητή μου αν ο Einstein ήταν νυχτερίδα, ποια θα ‘ταν η ερμηνεία της σχετικότητας, ο καθηγητής με κοίταζε σα να ‘βλεπε ζωντανό τον Φύρερ) , που «ήθελα» στην Ελληνική Αγωγή να μάθω να ομιλώ τη γλώσσα των θεών (δυο μήνες αλησμόνητοι, μόνο τη μυρουδιά πήρα), που «ήθελα» να μάθω υπολογιστές άλλες γλώσσες και δίκτυα (το κομοντοράκι το 64 ακόμα το ‘χω για… μπιμπελό!). Και η κατάληξη? Κοντά 50, μόνος σε μια ελεεινή γκαρσονιέρα, μάλλον πρώην αποθήκη, με συνολικό συσσωρευμένο πλούτο όλα αυτά τα χρόνια δουλείας (ο τόνος είναι στη θέση του) -1000€ (ΜΕΙΟΝ 1000 ΕΥΡΩ!).

ΓΙΑΤΙ? ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΗΡΑ ΧΑΜΠΑΡΙ (ποτέ μου) ΟΤΙ Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΠΕΔΙΟ ΜΑΧΗΣ, Ή ΕΣΤΩ ΠΙΣΤΑ MotoGP, ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΕΝΟΣ, ΕΞΟΠΛΙΣΜΕΝΟΣ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΜΕ ΝΟΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΑ ΟΠΛΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΜΕΝΟΣ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΛΜΗΣΕΙΣ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΜΕΣΑ.

Αλλά αν δεν έχεις συναίσθηση, συνείδηση, επίγνωση του ΠΟΥ βρίσκεσαι, ούτε που θα προλάβεις να πάρεις χαμπάρι τι έγινε. Κι αν το πάρεις τελικά, είσαι ήδη τελειωμένος, άρα πάλι δεν πρόλαβες.

ΑΣΕ ΔΕ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΜΟΥ. ΕΦΕΡΑ ΜΕΝ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΗ ΖΩΗ, ΤΑ ΠΕΤΑΞΑ ΔΕ ΣΤΟ ΠΕΔΙΟ ΜΑΧΗΣ ΓΥΜΝΑ, ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ.

ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΡΟΜΑΖΩ ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΥΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΓΟΝΑΤΑ (αγαπημένε μου Όμηρε) ΣΤΗ ΣΚΕΨΗ ΑΝ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΝ. ΜΕ ΤΗ ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΖΩΗ (ΖΕΩ=ΚΑΙΩ) ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙΣ!

                                                     στερνή μου γνώση να σε κάνω τώρα ΤΙ ???

Ακούω και κάποιους να απορούν με την αγνωμοσύνη μου και να με ρωτούν «μα καλά, χάθηκε λίγη δα ευγνωμοσύνη? που έχεις ακοή ν’ ακούς το αγαπημένο σου κελάηδισμα της ηλεκτρικής κιθάρας, που έχεις οπτίλους να βλέπεις τα συναισθήματα των παιδιών σου να μορφίζουν στα πρόσωπα τους, όσφρηση να μυρίζεις την ακαταμάχητη οσμή της σαρδέλας καθώς τηγανίζεται και τόσα άλλα μικρά και καθημερινά!» Ναι, έχω απ’ αυτό που ρωτάτε! Μα… όπως λέμε στα μαθηματικά, αποτελεί αυτό την ικανή και αναγκαία συνθήκη για ν’ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΖΕΙΣ? Εγώ είμαι ευγνώμων, αλλά κι εσείς ρε παιδιά σοβαρευτείτε λίγο, μην αμαρτάνετε της ουσίας, ήτις εστί…

ΖΗΝ ΘΡΩΣΚΩΝ ΑΝΩ ΚΑΙ ΟΥΧΙ ΥΠΟ Ή ΠΕΡΙΞ! ΘΕΛΕΙ ΑΡΕΤΗ ΚΑΙ ΤΟΛΜΗ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ!

Πως εννοεί το τελευταίο τρίπτυχο ένας άνους όπως ο γράφων? Έτσι:
Πάρτε π.χ. ένα κομμάτι χύμα μέταλλο. Αποκτά ΥΠΕΡΑΞΙΑ(καμία σχέση με μαρξισμό) όταν γίνει ΟΠΛΟ! Και για να γίνει τέτοιο, πρέπει να περάσει από φωτιά σφυρί και αμόνι. Ξέρατε ότι το υπέρτατο σπαθί
KATANA απαιτεί περί τα δυο χρόνια καθημερινής πολύωρης κατεργασίας (=βασάνων) απαράμιλλης δεξιοτεχνίας, πριν παραδοθεί στον ιδιοκτήτη του? Αν ήταν άνθρωπος θα έπρεπε πρώτα να τολμήσει κάτι τέτοιο και μετά να υποστεί την οπλοποίηση του για να καταστεί ΟΠΛΟ! Όπλον σημαίνει εργαλείο(παλιό καλό λεξικό, ΟΧΙ Μπαμπινιωτικό κλπ). Εργαλείο πολέμου, άρα ξίφος θώραξ ασπίς, εργαλείο νοικοκυράς, άρα κατσαρόλες και κουτάλες, εργαλείο τεχνίτη, άρα πένσες κατσαβίδια βίδες. Εργαλείο ελλόγου, άρα ΝΟΥΣ. Ένας νους  ποιότητας Katana και ισχύος φωτόσπαθου Τζεντάι ε?? Ποιος όμως δύναται ν’ αντέξει την ανείπωτη διαρκή επίπονη καταπόνηση παίδευση για να καταστεί τέτοιος? Βλέπετε πόσο ορθώς ίσταται η κινεζική παροιμία? Οι δυνατές ψυχές και οι αδύνατες? Κι αν είσαι αδύνατη, όχι ότι δεν μπορείς, άλλα πρώτα πρέπει να μεταστοιχειωθείς σε δυνατή. Η μεταστοιχείωση σου απλώς αποτελεί το νηπιαγωγείο σου, σε αντίθεση με τις δυνατές που πάνε κατευθείαν δημοτικό, δηλαδή κατευθείαν στη μάθηση εκπαίδευση αρετοποίηση, στην οπλοποίηση τους! (και βέβαια από τις αγαπημένες μου ο πόλεμος των άστρων, βουνό που φαίνεται κολαούζο δεν χρειάζεται).

ΣΗΜ: Δεν είναι το ίδιο να πας στα 5 σου δημοτικό και στα 50 σου και στα 150 σου, σ’ ένα σύμπαν όπου ο χρόνος ρέει προς μια μόνο κατεύθυνση και ΔΕΝ υπάρχει restart game.

Άλλοι ζουν στον Ερμή και είναι γοητευμένοι από την θέα του ζωοδότη Ήλιο, και άλλοι ζουν στον Πλούτωνα και είναι από-γοητευμένοι από τον ζωοδότη Ήλιο. Σε ποιόν πλανήτη θα βρεθείς εξαρτάται από τις συνειδητές ή ασυνείδητες επιλογές σου. Οι συνειδητές είναι προϊόν νου-εργαλείου, ενώ οι δεύτερες προϊόν νου… νου……… ποιού νου? Α στερητικό του (συν + οίδα)! Οπότε ούτε καν επιλογές δεν είναι, διότι η επιλογή εμπεριέχει το λέγω τον λόγο την λογική άρα τον ΝΟΥ. Τι είναι τότε? Ζάρια είναι. Κορώνα Γράμματα είναι. Ρουλέτα είναι. Εκβληθέν νετρόνιο ραδιενεργού πυρήνος είναι, όποιο απ’ όλα έκατσε!

 

ΟΠΛΟ (επ)άγει ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ!!!       ΕΙΣΑΙ ΟΠΛΟ;;; ΕΛΕΥΘΕΙΝ ΕΡΑΣ. ΕΙΣΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ!!!

 

Κομπρέντε αμίγγο? (ναι σε μένα μιλάω). Οι πολεμιστές ας συνεχίσουν με μια νέα στοχοθέτηση και στόχευση επ’ αυτού, οι δε raw materials (πρόβατα) ας συνεχίσουν να μηρυκάζουν ίνα αποτελούσειν αρίστην πρώτη ύλη δια τους ποιμένας των ή δια τους ελευθέρως διαβιούντες λύκους. Διότι αυτό είναι. ΠΗΓΗ ΠΡΩΤΗΣ ΥΛΗΣ!

(Μη βγάλει τώρα κάνας φιλόλογος κόκκινο στυλό! Το ‘κανε ήδη το Word.)

….σ’ αυτό το σημείο λοιπόν, λαμβάνει χώρα(sic) του πεφταστεριού “mythaon.wordpress.com”

by Mythaon Pontix (δεινομαλάκιον, όχι τρωκτικόν)

το

 

Τ Ε Λ Ο Σ

Τ Ε Λ Ο Σ

Τ Ε Λ Ο Σ
Στελάρας έφα: «η ζωή μου όλη ειν’ ένα τσιγάρο που δεν το γουστάρω κι όμως το φουμάρω»

Τ Ε Λ Ο Σ

Τ Ε Λ Ο Σ

Τ Ε Λ Ο Σ

Τ Ε Λ Ο Σ

Τ Ε Λ Ο Σ

Τ Ε Λ Ο Σ

Τ Ε Λ Ο Σ

Τ Ε Λ Ο Σ

Τ Ε Λ Ο Σ

………

 

Σχολιάστε

