Αν ξυπνήσεις,(το κόμμα εδώ) μονομιάς θάρθει ανάποδα ο ντουνιάς!

Σκεφτομαι, αρα υπαρχω.

Μισο, μισο. Ποιος ειπε αυτη τη φραση? Αα! ρε Γοογλη, ο Descartes το ειπε. Ναι ειναι αληθεια αυτη η γλοιωδης μαζα ο εγκεφαλος παραγει ενα προϊον που λεγεται σκεψη. Τωρα βεβαια ποσο σιγουροι ειμαστε οτι ο εγκεφαλος παραγει σκεψεις? Και δεν ειναι απλως ενα δυναμικο ολογραμμα μεσα απο το οποιο εμφανιζονται οι ολογραφιες-σκεψεις? Αν ισχυει το δευτερο,  ποιος παραγει ολογραφιες-σκεψεις? Η ευκολη και προφανης απαντηση ειναι … ο νους. Α μπα! Και τι ειναι νους! Εξηγησεις του τυπου «αυτο που νοει» κλπ ευχαριστω, αλλα δεν θα παρω. Μου θυμιζει εντονα τις γελοιοτητες στον χωρο της κβαντικης φυσικης, οπου ονοματοθετουμε ποιοτητες φυσικες οπως π.χ. ηλεκτρικο φορτιο, αλλα δεν εχουμε την παραμικρη ιδεα ΤΙ ΕΙΝΑΙ ηλεκτρικο φορτιο. Καταλαβαινετε? ΤΙ ΕΙΝΑΙ! Οχι κοκκινο πρασινο μπλε απ’ αυτο που ειναι το αντιθετο του αλλου απ’ αυτου.Ελεος! Οκεϋ, δεν ξερουμε τι ειναι νους, οπως δεν ξερουμε τι ειναι πνευμα και τι ειναι ψυχη.  «Αλλα ξερουμε τουλαχιστον τι ειναι εγκεφαλος, η μελετη του οποιου εχει προχωρησει με θαυμαστα αποτελεσματα» ~ θα μου πειτε. Χα! sorry που θα σας κοψω τη χαρα, αλλα για οσο χρονο δεν ξερετε ΤΙ ΕΙΝΑΙ φορτιο, νετρινο, φωτονιο, πρωτονιο, ΔΕΝ ξερετε τι ειναι εγκεφαλος.Κομπρεντε αμιγκος? Διοτι ο εγκεφαλος ειναι ενα αμετρητο πληθος απο τα προαναφερθεντα σωματιδια, τα οποια ΔΕΝ ξερετε ΤΙ ΕΙΝΑΙ! Ασε δε τον χρονο. Εκει το σκοταδι μας ειναι πιο μαυρο κι απο αυτο των μελανων οπων!

Τεσπα, ας μην απογοητευομαστε τελειως. Εστω λοιπον το «απ’ αυτο» που σκεφτεται. Που σκεφτεται, σκεφτεται, σκεφτεται, σκεφτεται, σκεφτεται, σκεφτεται, σκεφτεται, σκεφτεται, σκεφτεται, σκεφτεται, σκεφτεται, σκεφτεται, σκεφτεται, σκεφτεται, σκεφτεται, σκεφτεται, σκεφτεται, σκεφτεται, σκεφτεται, σκεφτεται, σκεφτεται, σκεφτεται, σκεφτεται, σκεφτεται, ‘νταξ’ ΦΤΑΝΕΙ!!! Σκεφτειτε τωρα ( Θεε μου ποσο οξυμωρο!) εκεινη τη μια ΣΤΙΓΜΗ που καποια φορα ΔΕΝ σκεφτοσαστε ΤΙΠΟΤΑ, για μια στιγμη μονο. Ετσι κι αλλιως ειναι απιστευτα δυσκολο να κρατησει περισσοτερο απο μια. Εκεινη τη μαγικη στιγμη της <Α-σκεψιας> δεν υπηρχατε? ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΤΕ??? Απλα ρωταω. Μηπως οντως κατι δεν υπηρχε? Μηπως ειναι αυτο το ατιμο, ναι ΑΤΙΜΟ «εγω»? Ατιμο διοτι κυριο χαρακτηριστικο του ειναι το «Α-ψογος«!!! Βρε ουτε ενα τοσο δα, οσο το σκατο μιας μυγας ψεγαδι=ψογος? Τιιιποτα? Ολα τ’ αλλα «εγω» εχουν εστω ενα, εστω και ασημαντο ψεγαδι, αλλα εγω «εγω» το βλεπω ΚΑΙ αυτο. Συνεπως μου ειναι αδυνατον να εκ-τιμω(=προσδιοριζω την αξια-τιμη) τα αλλα «εγω» εν-τιμως(=μεσα στην αξια-τιμη, ουτε παρακατω, ουτε παραπανω). Δεν ειναι ατιμο?

Ειναι τοοοσο ΑΤΙΜΟ, που ακομα ΚΑΙ το μητρικο φιλτρο το ξεσκιζει ετσι απλα και ευκολα, οπως με το δακτυλακι σου εναν ιστο αραχνης!!!

ΜΑΝΑ ΜΗΤΕΡΑ ΜΑΜΑ σε σενα απευθυνομαι! Στασου λιγο! Σταματα να πλενεις να μαγειρευεις να δουλευεις ν’ αγχωνεσαι, ΣΤΑΜΑΤΑ να μην εισαι μανα για λιγο! Ησουν κι εσυ κοριτσακι μικρο καποτε. Ενθυμησου την ΛΑΧΤΑΡΑ κι ΑΝΑΓΚΗ της τοτε ψυχουλας σου για γαληνη ασφαλεια αποδοχη ΕΥΤΥΧΙΑ. Την αναγκη που ειχε να νιωθει οτι ειναι το πιο (sorry λαθος) ενα λαμπρο αστερι του κοσμου ολου! Και λεω να «νιωθει», οχι να ξερει, διοτι ο νους ασχολειται με το «ξερει», η ψυχη ειναι αυτη που ΝΙΩΘΕΙ γιατι απ’ αυτο το υλικο ειναι φτιαγμενη. Και λεω «αναγκη», οχι επιθυμια, διοτι αλλο επιθυμια κι αλλο αναγκη. Επι-θυμια ανεκπληρωτη=δυσ-θυμια.

ΑΝΑΓΚΗ ΑΝΕΚΠΛΗΡΩΤΗ=Θ Α Ν Α ΤΟ Σ!!!! Οξυγονο=Αναγκη, Υδωρ=αναγκη, Τροφη=Αναγκη.

ΑΓΑΠΗ = ΑΓΑΝ ΑΦΑΩ= ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΑΓΓΙΖΩ=Α Ν Α Γ Κ Η !!!!!!!

Ανεκπληρωτη αναγκη σημαινει θανατο. Το ξαναλεω να το καταλαβεις καλα. Ασχολεισαι με οοοοοοοοοοοοοοολα αυτα που εξασφαλιζουν τη ζωη στο σωμα του παιδιου σου και ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ, ΑΛΛΑ ΔΕΙΧΝΕΙΣ ΕΠΙΜΕΛΕΣΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ. Προσφερεις το γαλα σου να τραφει το σωμα και δεν προσφερεις την αγαπη σου να τραφει να μεγαλωσει να δυναμωσει η ψυχη του? «…δεν ειν’ ετσι η αγαπη, λαθος σου τα ‘χουν μαθει και μου ματωνεις την καρδια «. Σαφεστερα δεν θα μπορουσε να διατυπωθει η καταντια σου. Ευχαριστω σας DeFacto! ( οχι δεν εχει να κανει με μαναδες)

Μανα! Τοσα και τοσα τραγουδια-υμνοι εχουν γραφτει γραφονται και θα γραφονται για ΣΕΝΑ. Μα πως γινεται να μην σε αγγιζουν εστω λιγο, ενω θα ‘πρεπε να σε αγγιζουν υπερβολικα! ΚΡΙΜΑ για σενα, μα πιο πολυ για το παιδακι σου! Ξεχναω τα κλειδια μου την τσαντα μου το κινητο μου, ξεχναω ακομα και τ’ ονομα μου, αλλα ξεχναω ΕΙΜΑΙ ΜΑΜΑ??? Αν μια μανα δεν μπορει να βρει τη δυναμη να ξυλωνει σιγα σιγα κομματια του «εγω», τοτε ποιος μπορει?

-«Σκεφτομαι αρα υπαρχω»
-» Ποιος σκεφτεται?»
-«Εγω» απαντας.
Ακριβως! Το «εγω» σου διαμεσω του νου. Στασου λιγο και ΣΚΕΨΟΥ ΤΙΠΟΤΑ. ΤΙΠΟΤΑ. Ουτε οτι εισαι μανα. Τι θα παθεις? Εκεινη τη στιγμη δεν υπαρχει το «εγω». Ναι πραγματι. Και αυτο σημαινει το θανατο σου? ΟΧΙ βεβαια.
ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ Α Ρ Χ Ε Ι Σ, δεν υπαρχεις(=κατω απο μια αρχη). ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ Α Ρ Χ Ε Ι Σ! ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ Ε Ι Μ Α Ι!

Ποσο σε στενο χωρο με περιοριζεις(στενοχωρεις). Ποσο με εξοργιζεις. ΕΞΑΛΛΟΣ ειμαι. Ποσο αναγκη εχω ν’ αγαπω. Στη σταμνα της ψυχης μου δεν εριξες αγαπη. Και τωρα με αδεια σταμνα δεν εχω να δωσω. Διοτι μανα, απ’ ο,τι εχει κανεις δινει. Θα μου πεις και για σενα το ιδιο ισχυει. Ναι αλλα εσυ εισαι…ΜΑΜΑ!!!

Α ρε μανα! Σε τι σκεψεις με βαζεις. Πατερας πια κι εγω!

ΕΓΩ το ‘γραψα. Δεν ειναι φοβερο αρθρακι? Μα ποιος ειμαι! Ξερεις ποιος ειμαι ΕΓΩ ρε? Καλα! ρουφα τ’ αυγο σου τωρα και σκασε μαλακισμενο.

Μανα ή πατερας, γονεις ειναι και οι δυο τους. Μια στιγμη ομως. Γονιος ειναι αυτος που συνεισεφερε τα γονιδια του, ή αυτος που φροντισε επιμεληθηκε την αναπτυξη του παιδιου(σωματικη νοητικη ψυχικη)? Η ψηφος μου ειναι ανευ δισταγμου υπερ του δευτερου. Αρα ο καθε ενηλιξ ανθρωπος μπορει να γινει γονιος του ιδιου του παιδικου εαυτου και να τον θεραπευσει προσφεροντας του την αγαπη και ΑΠΟΔΟΧΗ που ειχε μεινει μια αναγκη ανεκπληρωτη! Α! και μια προειδοποιηση. Οποιος το κατορθωσει θα γνωρισει ενα αισθημα για πρωτη φορα, ενα αισθημα ΠΡΩΤΟΓΝΩΡΟ! σε ποιοτητα και ενταση.  Καποιους τους πιανει πανικος και τρεχουν οπου φυγει φυγει και μετα γινονται χειροτεροι απο πριν.
Ασε την ενταση να σε διαπερασει πληρως, 100%. Trust me!

Σχολιάστε

